Vilja är det man behöver för detta uppdrag!

Jävla buss asså, det gick så jävligt seg och sen så var det värsta trafiken, byggarbetare som är typ dumma i huvet och en massa sånt skit så jag missade mitt tåg och fick vänta tills nästa tåg som skulle komma en timme efter..surt! 

När jag kom fram till skolan så var alla utspridda eftersom vi hade gruppdiskussioner så jag hitta min stockholms-grupp och då vart jag med och reflekterade lite om de frågor vi hade.
Det var mest om hur vi människor är, hur vi ska betee oss, vilka gränser vi har, vad skiljer mellan män och kvinnor och en massa mer, rätt så intressant =)

Den stora nyheten är att jag inte har kommit in än pga jag måste vänta på alla andra fucking cocksuckers som ligger före mig i reservlistan så att dom blir kontaktade och då får dom svara om dom ska börja eller inte..jag kommer vara sååå jävla envis nu att jag ska gå till skolan fortfarande, visa att jag är där och att jag engagera mig heela tidne för att verkligen komma in på högskolan och det ska jag fan berätta för alla dom som är ansvariga för antagningen, ska ringa dom varje dag och kolla hur det går med listan osv.
JAG SKA KOMMA IN!!!

Nej nu ska jag börja dra mot gymmet och sen så blir det en sen juniorträning =)

//M

Kommentarer
Postat av: dre

missade du tåget för att hinna med skolan???

2009-01-15 @ 23:22:15
Postat av: Anonym

hahahahahhahah=)

2009-01-15 @ 23:30:26
Postat av: Jossis

Men Sebbe, det är väl klart att du inte kan tränga dig före de andra reserverna - kösystem finns av en anledning :)

2009-01-16 @ 14:12:45
URL: http://kalasjossis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0