I'm proud of myself!

Braaaa Sebbe, jävligt bra pass och däremot med Saffa =) rätt så längesen vi körde eftersom vi gymmar på olika tider och så gymmar jag oxå för det mesta i Alvik men nu när jag börjar köra hårt så är det mkt skönare att dra till sumpan och köra ett riktigt hårt gympass, dom har allt som behövs och det är mitt standardgym såklart! ;D Körde bröst och triceps och vi började med bänken där jag klarade av 100kg, rätt så längesen jag gjorde det men det kändes skönt att ha det avklarat igen fastän jag har maxat 115 kg fast då var jag i ingen deffperiod precis och då körde jag bänk 2ggr i veckan, hinner knappt eller jag sliter nästan ut min kropp för mkt när jag anstränger mig mycket på jobbet oxå. Annars gick det även bra på jobbet då dom flyttade över mig till Motor-produkten igen alltså trafikolycksfallsförsäkring och där är jag kung och har alltid vart det så jag bevisade mina skills och slog alla med totalt 6 försäljningar, det var bara jag och en till snubbe som sålde medan en sålde 2 och några sålde 1 så allt hänger på oss helt enkelt..tror att jag kommer köra det här fram tills jag åker till Turkiet så det är najs och bonusen är jävligt bra där oxå om man säljer mycket. Kommer få en skriftlig referens av chefen typ pga jag sålde bäst för att det här projektet börjar dö ut och vi gör allt för att rädda det hela så om man är stabil i det här nu så kommer det vara najsiga bonusar ;D Imorn så ska jag springa på löpbandet på morgonen men jag undrar om det blir många timmars sömn, ska dra vidare till Klara nu och chilla en tjej från jobbet..Lin och Max var där men mer vet jag inte, vi alla ska iaf sova där självaste jobb-teamet ;D oj vad klockan är mycket måste fan ta och springa till bussen..Seee yaaaa

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0