Flasha lite med musklerna!!

Imorn blir det jobb som vanligt och direkt efter jobbet så blir det gym igen, kör fan riktigt hårt nu och det känns skönt att vara tillbaks inom hårdträningen igen. Hade tänkt att skaffa kreatin, så mycket gott man hör om det och jag har ju aldrig prövat det och det skulle ju säkert bidra med en hel del nu när jag även bygger lite extra muskler under min deff.
Det blir biceps, rygg och lite underarmar imorn med ett linne på, alltid najs då man blir så stolt när man flashar lite framför spegeln när man gör sina bicepscurls ;D


Ser jävligt fram emot när jag har min absoluta toppform då jag ska be brorsan ta massa bilder på mig när jag posar lite framför kameran och visar mina resultat på alla slags muskelgrupper =) Låter kanske lite pervo men jag är stolt och känner för att visa resultat som jag har nått och m¨l som jag har haft sen länge och sedan besegrat dom!!

Snart blir det att börja va ute och löpa 2-3 ggr i veckan som förra sommaren fast då var jag lite duktigare och körde faktiskt 3-4 ggr i veckan ca 1 mil på morgonen =)


//M


Kommentarer
Postat av: dre

"nu när jag även bygger lite extra muskler under min deff." lol

2009-06-11 @ 22:33:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0