Nytt rekord och synliga resultat!

Faaaaaaan va najs dag, känner mig så grym på jobbet och allt bara flyter på, sålde nytt rekord på försäkringar och det kändes bara underbart..10 st på en dag är fan inget att leka med, tror jag sålde mest av alla idag och det mesta är tack vare en person som gör mig så glad på jobbet ;D Nu är det iaf dags för träning då det blir riktigt hårt träningspass och ett avslut med lite kondition. Bröst och triceps samt tappmaskin i 45 min hade jag tänkt =)

Imorgon hade jag även tänkt att träna, först på morgonen då jag kör som vanligt Crosstrainer i 30 min och sedan direkt efter jobbet så ska jag på en kompis studentmottagning, det blir en rätt så hektisk dag tror jag men träningen går framåt iaf och många av dom på jobbet ser resultat rätt så synligt =)

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0