Dags för en comeback!!

Som ni alla vet så är jag en sjukling för tillfället eller jag vet inte om man ska kalla mig för det eftersom jag är bara lite förkyld och är täppt i näsan men jag har skippat träningen för att kunna bli friskare lite snabbare och sen börja med kondition igen då så jag blir superfrisk och kommer igång med mina hårda träningspass, vill inte träna med 50 % styrka precis utan jag måste köra på 110-fart och vara frisk som ett nötskal :D
Därför så har jag vilat en massa men nu är det dags igen för träning och det kommer bli imorgon faktiskt, klarade inte av idag så jag kommer åka efter jobbet till min papi eftersom Evin från jobbet ska fixa sitt hår och då ska jag och pappa träna där borta efter..så det blir far och son tid :D ska nog även övertala brorsan om att komma dit så det blir lite roligare, vet inte direkt om han jobbar men får väl ringa nu snart då och kolla upp det.
Han ringde iaf mig idag och sa ''jättestolt'' att han hade tränat idag och då blev jag glad och även stolt över honom men sen så vände han hela samtalet när han då nämnde att han och sina kompisar var på väg till Subway för att äta och det förtjänade han, asså att han aldrig lär sig ;P han tränar och sen äter onyttigt för att kompensera på ett idiotisk sätt, om han ska gå ner i vikt eller ni alla andra där ute så måste ni helt enkelt träna mer än vad ni äter, så simpelt är det!
Han gör bara helt fel och nån dag så kommer han nog inse vilken väg han har tagit, börjar bli lite orolig för hans del för han klarar helt enkelt inte av att var så nyttig och duktig med träningen..visst han har förbättrat sen förut men han måste göra en stor förändring för att kunna lyckas med det hela.
Man får helt enkelt hoppas på det bästa så ska jag försöka hjälpa honom så mycket som möjligt! =)

Men imorn hörrni så börjar min träning och då ska jag nog köra lite allt möjligt för att få igång hela kroppen fast inte så tungt dåra utan lite lätt så jag inte angstränger mig fööör mycket..känns som det var en månad sen jag tränade sen sist men det var nog lite mer än en vecka ;P

Nej nu är det dags för lite O.C ;D CIAO!!


//M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0