försäkringar försäkringar försäkringar...

Nu är jag hemma och tillbaks från den jobbiga sidan av livet :D Allstå jobbet förstås, eftersom vi hade utbildning i 4 timmar om försäkringar, lagar och massa andra juridiska teman så vart man rätt så trött och förvirrad...mycket fakta som gick in och vissa saker som inte gick in alls bara för att hjärnan var fan överbelastad med små detaljer om alla slags lagar och försäkringar. Jäävligt intressant men myyyycket att ta in, ska plugga som fan för att klara provet som är på måndag kl. 9.00 och vi har en dag till på utbildningen vilket är kl. 16.15-20.00 så det blir en ganska så lång fredag men man får fan nöja sig med att vi har sovmorgon igen! ;D

Dagen har vart väldigt trög och känns som en evighet, hade ju träning direkt efter utbildningen och det var rätt så skönt då man tänkte på något annat men mardrömmar kommer jag sääkert få av försäkringar som typ jagar mig eller nåt, skitläskigt ;P

Fick ju 2 stora block med massa papper som vi måste plugga på under helgen vilket blir tufft men en utmaning, något som jag lever för helt enkelt ;)

Vill oxå tillägga att Green Street Hooligans 2 som jag kollade på sent igår var jäääävligt boring, asså jag somnade men det kanske beror på att jag var rätt så trött men det jag kommer ihåg så var filmen jävligt seg från början och storyn var riktigt jävla dålig...varför tar dom namnet och förnedrar det hela?! Så jävla onödigt och sämst, jävla propaganda bara för att vi offer ska ladda ner skiten och sen lida med att se en sån sorgligt dålig film, inte kul det här!!
'Men som principsak så måste jag ändå se hela filmen, hatar att bara se en halv film och sen bara skita i det...får väl ta och göra det en annan dag då jag ska vara pigg och analysera allt som händer.

Nu måste jag fan käka nånting, har precis kommit från träningen juuu..KYCKLING!! ;D

//M

Kommentarer
Postat av: Oscar

Såg också green street hooligans igår. Orkade dock se hela filmen och tyckte den var okej fast inte i närheten av så bra som första filmen. Sen lät huvudkaraktären som en liten smurf.

2009-03-20 @ 00:08:35
URL: http://kvasi.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0