From easy to hard in one day

Oj oj, ännu en sen uppdatering av bloggen men jag hade ganska fullt upp idag...jobbade till 3 och drog senare ner till gymmet med Teo och Elias ;D Fick ÄÄÄÄNTLIGEN mitt Total kort så jag kan gymma i heeeela Sverige på alla worldclass dåra, feett bra!! Jag och Teo körde riktigt hårt med rygg, biceps och mage..jävligt kul och vi alla avslutade med en skön bastustund i hettan =) Efter det så åkte jag hem, fixade alla högtalare, Nintendo Wii och hjälpte till med att bära in all mat..min syrra ska ju ha fest imorn fast hon fyller år idag..GRATTIS! ;D
Så därför så ska dom ha musik i vardagsrummet och Nintendo Wii i hennes rum och så får dom leka lite glatt.
Efter allt slit så var det dags för träning igen med juniorerna och det var rätt så kul faktiskt då vi var 6 man och spelade 3 mot 3 på småmål ;D

Nu ska jag äta för jag är fett hungrig och sen så ska jag sova, vakna klockan 6 och åka direkt in till Alvik för ett träningspass på morgonen..jaaapp det är dags med hårdtränandet och crosstrainern träder fram på morgonen igen. Känner mig bara lite snuvig så det är inga problem, har gjort det här förr :D

Skriver lite mer imorn..CIAO!

//M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0