Good recover!

Eftersom jag sov bara 3 timmar igår natt så tänker jag faktiskt sova nu för att vila ut kroppen ordentligt och sen så är jag feett trött! ;P Ska iaf gymma imorn och jobba från 8-21 så det blir en hård dag och detta är den bästa metoden för återhämtning samt för att klara av morgondagen =)

På gymmet så kommer jag köra bröst och triceps, rätt så längesen jag gjorde det och jag kommer nog inte köra bänk utan jag kommer ändå ta det lite lugnt och inte överangstränger mig för mycket pga jag är fortfarande lite sjuk och kan inte bidra till 100 % av min träning men det tar nog inte så lång tid tills jag är riktigt frisk igen!

FYYYFAAN VAD JAG SAKNAR VÅÅÅREN! =/



//M

Kommentarer
Postat av: Emma

Härligt och höra att man inte är ensam iallafall :) Kanske läste dina tankar lite... PUSSIS

2009-03-09 @ 23:11:50
URL: http://emmadm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0