Svar på din fråga angående fettförbränningspillren!

Postat av: Anonym

Ska du inte skriva lite om det "fettförbränningspiller" du testade förrut? så man får veta om de var bra eller dåligt samt vilka effekter det gav !
2009-03-24 @ 18:10:03


Fick den här kommentaren idag som ni ser och då kan jag väl berätta lite kortfattat att tabletterna fungerar genom att den ökar metabolismen, man svettas mer, känner i magen att den arbetar och inte känner något sötsug samt att ibland så blir man riktigt pigg. Grejen var att jag har kommit in i en svacka då jag har blivit sjuk lite då och då och kan inte utföra lika mycket träning som vanligt vid vissa perioder och det har stört min koncentration på att köra en mini-deff. Därför tänker jag avvakta lite med att deffa hårt inför sommaren tills solen stiger upp, det börjar bli lite plusgrader då jag kan springa ute, göra massa aktiviteter så att jag håller mig sysselsatt ute istället för att vara inne och värma mig från kylan.

Jag har ett bra immunförsvar men det här har tagit kål på mig..får inte bort snuvan så lätt men det borde gå över snart.
När jag börjar bli friskare ska jag iaf börja träna som vanligt och det innebär:

3-4 gymträningar/vecka
2-3 kardiopass på morgonen/vecka
2 innebandyträningar/vecka

senare får jag koncentrera mig mer på sjävla dieten och sen så kommer jag nog säkert nå mitt mål.
Men jag har typ halva burken kvar så jag ska göra en riktig analys om hur den har påverkat när jag blir frisk igen och börjar köra riktigt hårt på gymmet samt med dieten så att pillren gör en inverkan.

Tight!, 60 kapslar i gruppen <a href=/cgi-bin/ibutik/AIR_ibutik.fcgi?Avd=1&funk=steg_tva&artgrp=1>Fettförbränning</a> hos Gymgrossisten.com (8776)

//M


Kommentarer
Postat av: Anonym

tack så mycket! ser framemot mer info sen!

2009-03-30 @ 20:55:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0