SÅLDE BÄST AV ALLA!!

Jublet hör man från mitt rum när jag sitter här och skriver, AIK leder med 1-0 mot Hammarby och det var en hel del bråk innan och jäävlar vad det var poliser här..jävla idioter till huliganer som kan vara så onödiga ibland men jag hoppas att det blir lika i matchen, tippade faktiskt på att matchen skulle sluta oavgjort =)

Kan väl även berätta att det var en toppendag på jobbet idag då jag har hittat knepet för att sälja enkelt på Motor-produkten, sålde totalt 9st idag alltså mest av alla i alla projekt oxå ;D Känner mig på topp och det verkar som att jag kommer nog inleda nästa vecka med att ligga främst i toppen. Det kommer även börja 11 st nya hos oss på försäkringar och 6st av dom var över 30 år!! hahah skit konstigt, nu har vi iaf 2 st som är över 30 och en är tillomed mamma till 2 barn, hon är iaf jävligt skön och lite ungdomlig av sig =)

Efter jobbet så vart det träning med Duvbo Herrlaget och fyyfan vad dåligt det gick idag asså, hade absolut ingen kontroll på bollen och halkade lite då och då..hatar jävla golvet där i Rissnehallen! Bollen studsar bara förbi en och det går helt enkelt inte att spela.

//M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0