Höga mål!

ÅÅÅH det är tisdag idag, min enda lediga dag efter jobbet kan man säga. Eftersom jag tränar Måndag, Onsdag, Torsdag och sen en eller 2 matcher per helg så blir det inte så mycket ledighet efter jobbet. Fredag så är det ändå helg så det räknar jag inte med utan jag ÄLSKAR tisdagar för då kan man bara chilla. Ska faktiskt med min älskling för hon ska på 2 jobbintervjuer idag...best luck to her! Veckan har annars startat lite segt på jobbet men allt börjar komma tillbaks till det vanliga igen så no probs. Var på utvecklingsamtal igår med Juniortränaren Mattias och då pratade vi om mina mål, starka sidor, svaga sidor, vad som kan förbättras och allt sånt. Det kändes faktiskt väldigt bra för nu känns det som om jag har mer koll på vad jag ska förbättra och mer om mina mål i Innebandy allmänt.

Kortfattat så ska jag komma upp i A-laget och vara med i deras trupp och spela i SSL i början av nästa säsong. Jag kanske kommer med denna säsong men det blir rätt så tufft men man hänger fortfarande på. Ska göra mitt bästa och ska jobba mer på tekniken, fysen, och taktiska upplägg på planen. Jag ska bli bättre och tillomed bäst!! Har ju alltid höga mål om mig själv men det är bara för att jag vet att jag kan, den viljan har jag och jag ska uppnå det hela.

//M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0