FRAMTIDEN ÄR HÄR!

Faaan va bra dag!! Kan väl börja med min dag på jobbet. Skönt med en riktigt bra inledning på Sales Competence, det här jobbet är sååå jag! ;D Fick för det mesta utbildning av min coach Nahir som är typ bäst och har verkligen svar på allt. Det är just en sån coach man behöver för att bli en bra säljare, han har all slags verktyg i sig så jag är jävligt glad att ha honom, jag behöver det här till en början för att komma in i min arbetsuppgift ordentligt. Även om jag har sålt en massa och är en erfaren säljare så har jag aldrig jobbat med företag eller aa ringer till företag utan bara privatpersoner, det är lite nytt och annorlunda men när man väl kommer in i det hela så är det enklare av det jag har hört och tror på.

Det jag säljer nu och kommer att göra i några veckor är nytecking av mobilt bredband hos Telia med 14mbt + en mini-pc på köpet för endast 389kr/mån, surfa helt fritt i hela Sverige och bindningstid på 24 månader.



Jag ringer till olika företag och alla har ju vart nångång teliakunder så det är bara att köra på helt enkelt. Mer kan jag nog inte säga, det är bra om jag håller det hela kort för mitt psyke för min inställning ska ju självklart  vara att det här är bara något självklart som vi skickar och som dom ska ha helt enkelt.

Jag ringde och prövade lite idag med kunder och det kändes bra för jag måste ta bort den där spärren, även om jag har redan gjort det så finns det alltid risk att den dyker upp igen då man har hittat sig själv i säljet. Inga konstigheter utan det var en bra första dag kan jag väl avsluta att säga här då! =)

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0