Mindre aktivt, mer spänningen kommer!

Lite mindre aktiv har jag varit men jag känner mig så upptagen så jag hinner knappt sitta ner i lugn och ro och skriva ibland. Jobbet tar verkligen mycket energi på en och när man kommer hem så hinner man inte vila upp sig så mycket för då har man träning plötsligt och jääävlar vad man är död efter det passet!! Jag har gjort det här förut men jag vet inte om det kan bero på vädret eller att träningarna är mycket hårdare och fler...Jävligt aktivt liv har jag iaf och det är iaf bättre än att inte göra något alls! DÅ jag inte har träning så vilar jag som fan och orkar knappt göra något, är bara hemma och gosar lite med Lin och sen kollar lite på tv. Så är mitt liv under vardagen men annars är ju allt bara bäst när det är helg!! Denna helg kommer fan var jävligt bra och det vet jag för det blir ju kryssning igen på lördag!! ;D Men mer om det kommer säkert på fredag eller nåt.

Nu får jag inte skriva mer för min lunchrast är slut närsomhelst..mer kommer säkert antingen när jag har kommit hem eller efter träningen. Får se! ;D

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0