VINST!

Jaaap det blev vinst trots allt fast inte tvåsiffrigt som jag hade beräknat utan det blev bara 3-1, väldigt klent faktiskt och ett väldigt ovanligt resultat i innebandy...snarare likt ett resultat i fotboll haha :D
Vi spelade på 2 femmor då ett var från A-laget och sen vårat från juniorerna och det gick faktiskt bra för oss, vi förbättrade vårt spel ju längre vi kom in i spelet så 3e perioden var den bästa för oss då vi gjorde ett mål oxå så vi hade 1-1 i målskillnad i premiären...rätt så bra faktiskt :D Jag själv gjorde en bra insats tycker jag då jag hade 2-3 skott på mål och var väldigt nära, det var jag som oxå var med och skapade vårt mål då jag gick ner på backplatsen och följde våran taktik och sen la ner bollen i vänstra hörnet där Wessis var på plats och direktpass kom in i slottet där Henke kom rusande och kämpade in bollen i mål väldigt starkt...så jaa ett mål blev det och vi är stolta över. Vi är nu vidare till kvartsfinal i DM, får väl hoppas på att man är med och spelar då oxå!!

//M



Kommentarer
Postat av: saffa

sluta bolda vissa delar av ditt inlägg, skit fult och irriterande att läsa.

2009-10-20 @ 23:25:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0