324 dagar och nu tar det slut!

Imorn är det sista dagen på mitt jobb, det kommer vara svårt att lämna alla för det var ju dom som höll mig kvar där sålänge. Så många nya människor man har träffat, underbara människor som har blivit mina nära och kära. Så mycket jag har upplevt under tiden jag har jobbat på Vendator, så mycket härliga minnen som kommer att bestå och bästa av allt så fann jag min underbara flickvän och det tackar jag för =) 

Jag har jobbat totalt i hela 324 dagar om man räknar morgonadagen som blir ju den sista på Vendator och det är ju fan nästan ett år, rätt så mycket ändå. Det har vart Canal Digital Bredband, Telenor mobilabbonemang förlängning, mobilt bredbrand förlängning på både Telenor och Tele2 och en hel del försäkringar som jag har sålt genom telefon. Jag har mött väldigt trevliga, konstiga, arga, tråkia, roliga, irriterande, rasistiska, handikappade kunder och det har vart en rolig resa faktiskt...Nu blir det lite mer seriösare då jag kommer få kontakta företag och jobba som en mötesbokare fast det blir fortfarande genom telefon men bästa av allt så kommer jag att träffa dom personerna också efter att jag har bokat in möten åt dom. Jag ska vara så snygg och unik imorn och kommer även lägga upp en fin bild på min klädsel...tror att det är bara jag som klär så utmanande ;)

ska typ sova nu och tagga till för sista dagen på jobbet..GOD NATT!!

//M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0