3 guld och 1 silver på Bosön!!

Feeett seegt! Har kommit hem från Bosön och jag är inte direkt pigg. Men lite ont i halsen och lite snuva så var jag med ändå och gjorde det mesta av testerna, alla förutom dom 2 sista som innehöll springa ''Idioten'' och cooper testet. Min hals skulle fan aldrig palla det och det kände jag redan i uppvärmnningen då jag förstog att jag var inte 100%-ig.

Av alla övningar så vann jag 3 av dom alltså 3 guld och 1 silver ;D

Guld:
Bänkpress: 95kg (borde fan ha gjort åtminstone 100 men som sagt jag var inte på topp idag)
Knäböj: 135 kg (Mitt rekord är typ 145kg tror jag så det var rätt så bra)
Brutalbänk: 20st (helt okej resultat då jag inte kommer ihåg vad jag fick förra gången)

Silver:
Chins: 8st (Jag har mer att bära nu än tidigare så det var ett bra resultat)

Vikt:79kg
Längd:171cm

Resten av övningarna:
-5-hopp som gick helt okej där jag komma 5a eller nåt.
-10 meter/20 meter Det kommer ska jag förbättra på då jag var medelbra jämfört med alla andra.

Deltog inte i:
150 meter - Idioten typ fast värre
Cooper testet 3000m

Jag tycker mer synd om alla andra som körde de 2 sista övningarna som var dom allra värsta och det är ju sjukt hur man kan köra efter varandra. Jens som är ny från Kungsängen har en ovanligt sjuk återhämtning och gjorde riktigt bra ifrån sig på 150 m och på coopertestet då alla var helt jävla körda så klarade han 10.57 SJUKT?!?!


Det var allt jag kan säga om dagens långa hårda pass.

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0