Vila inför helgen, paket påväg!

Tjaaaaaa jag har gått till gymmet idag efter jobbet, sprang i 40 min med hastigheten 10km/h alltså lätt joggning inför helgen då vi kommer börja med försäsongen med A-laget så jag vill få igång benen lite så inte dom är helt ''utvilade''. Det gick bra faktiskt och det kändes rätt så skönt att börja löpa igen, vi har ju haft lite uppehåll med innebandyn och jag har kört bara styrketräning annars. Vi kommer börja med masa fys- och löptester med A-laget på Bosön. Det kommer bli riktigt tufft men ändå kul och se vad alla presterar =)

Mitt stora fina paket från Gymgrossisten är snaaart här, tror jag får den imorgon ;D



//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0