Magen hindrar mitt arbete!

Kramper i magen, illamående, svag, fryser...kan inte bli bättre än så =/ Ringde till vårdguiden och dom sa att jag kan ha magkatarr eftersom jag mår som sämst när jag är på jobbet, då jag är stressad men jag tror också att jag är mer stressad än det ser ut som pga andra saker. Jag har känt såhär i typ 1-2 veckor men nu har det blivit värre, toabesök typ 4ggr om dagen är ju inte skitkul precis och så fort jag anstränger mig så börjar det verka.

Gick till apoteket och läkaren sa att jag har bara en orolig mage och det är lätt att få pga stress och andra faktorerer som tex. brist på fibrer, äter för snabbt och för dåligt fördelat osv. Köpte något som ska åtgärda det hela, hoppas att det fixar sig för jag kan inte jobba normalt nu. Jag anstränger mig mycket på jobbet vanligtvis så jag behöver all styrka för att jag ska kunna sälja något men nu när jag mår som jag gör så blir det ett hinder emellan. BAKTERIER FÖRSVINN!



//M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0