3 matcher blev 2 vinster och en förlust!

Det blev en tuff helg för oss i Järfälla som hade 3 matcher och det började med första matchen igår mot Storvreta med A-laget. 1-7 är inte så bra direkt men dom är ju definitivt bra, toppen mot botten. Vi hade matchen in i andra perioden men sen så var det svårt att hålla igen med deras duktiga spelare. Vi kämpade på bra med det räckte inte.

2 resterande matcherna var med juniorerna och då mötte vi först Tullinge i div 1 där vi vann med 12-6 och det var faktiskt en tuff match då dom bevisade att dom var en liten utmaning men det löste sig till slut. En viktig match som säkrade vår plats för att vara kvar i div 1.

Sista matchen var 90 min efter då vi spelade den viktiga matchen mot Offensiv Lidingö och vann med hela 8-2.
Tufft från början men sen så började mål ösa in så snart är 1a platsen helt säkrad för att gå vidare till slutspel.

Jag kände mig inte direkt på topp så jag får ta igen nu nästa vecka då det är fullt ös med träning imorgon onsdag och sen match på torsdag med juniorerna.

Helgen var annars rätt så lugn, det funkar inte att dra ut eller nåt när det är såhär bajsväder med massa snö och kyla. Sen så hade jag ju fullt upp med matcher, känns så länge sen man var ute...

Mys mest med älsklingen annars och snart måste vi fixa lite inför festen, lite inköp och sånt.

//M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0