Ge betyg på min insats!!

Heeeeemma och nöjd med min insats =) Var med om mycket faktiskt, fick en spelare att sy upp sitt sår med ett antal stygn, blev knockad av Kranberg, var med på plan under 1-1, tacklade en massa och kämpade hårt ;D

Det var en riktigt skön upplevelse att möta AIK och jag känner inte direkt att det var en stor skillnad med motståndet jämfört med andra lag, kvalitén är ju bättre såklart men på nåt sätt så har jag en grundtanke som övervinner allt och har en stark vilja om att tro på vinst, att vi kan vara bättre och att marginalerna är små. Det handlar om vad man själv vill, ens egen inställning och jag kände mig riktigt jävla taggad oavsett vad det stog, om vi släppte in mål i vår kedja eller vad som helst. Jag tänker bara framåt och kriga som faaaaan =)

Fick fan en jävla blackout pga knocken, känner mig fortfarande lite yr men jag fattade typ noll och förstog inte vad som hände, att jag spelade ens innan eller nåt...fick typ lite minnesförlust men sen så gick det över med tiden.


Jag vill att NI ska ge mig betyg på min insats ikväll, ni som såg matchen såklart =)

Betyg 1-5

BE HONEST!!

//M


Kommentarer
Postat av: Anonym

Betyg 2, men det är väl snittet vad jag skulle ge alla i järfälla, det är ett helt lag juniorer?

stor klass skillnad, aiks spelare är bättre på alla positioner och i alla formationer..

Järfälla åker ut i år, tyvärr.

2010-01-11 @ 23:22:01
Postat av: Anonym

Instämmer med föregående kommentar.

2010-01-12 @ 01:17:50
Postat av: Anonym

Små marginaler? Du måste skämta.



Att tro på sitt lag är bra, men ni håller helt enkelt inte i högsta ligan.

2010-01-12 @ 03:48:33
Postat av: M

Jag tror nog mer på mig själv, min sjuka inställning haha ;D

2010-01-12 @ 10:06:01
URL: http://maamari.blogg.se/
Postat av: schteekarn

maamari du får en 4:a!!!

du slet och allt.!

2010-01-12 @ 19:32:55
URL: http://maamari.blogg.se/
Postat av: Mattias

3 av 5, klart bäst i Järfälla som förvisso var väldigt blekt och svagt.

Tror nog tyvärr också att Järfälla åker ut i år.



Ha det bäst!

2010-01-17 @ 15:19:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0