Hårdare träning samt missad chans till stora pengar!

Tufft träningspass med det gick bra ändå! Känner mig lättare på nåt sätt, man ser att jag har gått ner i fettmassa och sen så har jag blivit brunare så det blir ju skuggor som gör min kropp mycket snyggare och mer vältränad ;D

Kommer köra hårt hela vecka och nästa vecka blir sista veckan innan jag åker till Gran Canaria och då kommer jag köra väldigt hårt, kommer lägga in löpningspass för att öka konditionen ytterligare. Jag äter som jag har gjort från början som jag även skrev men jag ökar lite kolhydrater samtidigt som jag tränar mer effektivt så det jämnar ut sig kan man säga =)

Juste, kollade på svenskaspel och vilka sjuka odds det var på kvartsfinalerna!! Om man skulle ha rätt på alla 4  med lången 1X2 och satsat 100 kr så skulle man vinna 3400 kr, bra lr?




Dags att sova!! GOOOOD NATT!

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0