Min största bekännelse!!

DET VAR FÖR HELA 9 MÅNADERS SEN JAG GYMMADE OCH IDAG BRÖT JAG DEN TRENDEN! ;D  Det trodde inte ni vaaa?!?! Anledningen är att sen jag började spela med A-laget så har jag haft mycket mindre tid till gym och även jobbet som har tagit mycket plats samt energi. Jag har ju ändå hållt igång med massa träningar och fler matcher osv så jag är inte otränad direkt. Jag har gått upp lite på sistone och har lite fett på magen som jag tänker ta bort inför sommaren. Inget märkvärdigt direkt men de mesta av muskelmassan är kvar dock.

Jag har ätit mycket mer mat på sistone eftersom jag tränar mycket ändå samt jobbet som är som ett träningspass. Jag körde lite bröst, triceps och mage och det roligaste var att när jag först testade bänkpressen så var det inte alls märkvärdigt att jag har varit borta så länge med gym. Det kändes som om jag inte hade kört på typ en månad för jag körde lite lyft och stannade på 90kg och det klarade jag rätt så enkelt. Ingen var ju där så jag ville inte köra 100 för säkerhetsskull. Gymmade i Frösundavik där pappa jobbar så dom har lite och välja emellan...

Det var riktigt kul och jag kommer börja köra rätt så mycket nu när innebandy-säsongen är över ett litet tag.
Snart kommer jag med mina klassiska gym-scheman och sånt =)

//M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0