En dag ifrån att bli månadens säljare och vinnare av en mini-pc och en fet lön som bonus!

Aaaah vilken skön helg det har varit och jag väntar bara in nästa helg som innehåller Bikkes student, Denise student/födelsedagsfest och sen det allra bästa är min och älsklingens 1 års dag som är på söndag!! Har en överraskning till henne och hon vet inte ett skit whahaha kommer bli sååå bäst!!

Imorgon så har jag chansen att bli månadens säljare då det är sista dagen innan maj-månadsslut ju..jag ligger 1a just nu och det enda hindret är nog om jag gör en skitdag och elin som ligger 2a gör en toppendag eller om Bilal får in sin stora order och tar hem allt. Min plan är att göra precis som vanligt och glänsa hela dagen med ett fet leende och bara göra grymma samtal med massa avslut och sälja som mest!! ;D

Om jag nu vinner så blir det en mini-pc jag får samt en fet lön!!



//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0