Slut på innebandyn för min del!

Lugn och avslappnad helg blev det och det behövde jag faktiskt. Har precis käkat för mycket mat som älsklingen lagade, kyckling med potatisklyftor och grönsaker mmmmm...FETT GOTT!

Kan väl säga att jag har nu tagit paus från innebandyn och kommer nog inte spela på ett tag men frågan är om jag kommer spela igen?! Som ni flesta vet så spelar jag ju i Järfällas herrlag som ligger just nu 2a i Norra allsvenskan och vi gick ner precis men är påväg upp igen. På senaste tid så har det varit mycket jobb och jag prioriterar det som mest eftersom jag är på god väg i min framtida karriär så det blir svårt att spela innebandy på sån hög nivå oxå liksom. Blir sliten lätt och min kropp hänger inte med, det är synd verkligen men vad ska man göra...Nu känns det skönt iaf att koppla av och vara på topp när man kommer in på jobbet varje dag så det känns bra =)

Kanske man saknar innebandyn sen och kör på någon låg nivå eller nåt, man vet ju aldrig men jag måste koncentrera mig på nuet för det är det viktigaste! =)

Kommer snart börja gymma igen för fullt när jag har blivit lite friskare från förkylningen samt när allt är i sin ordning med lägenheten osv.

//M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0