Flyttar in snart!!

Snart så flyttar vi och det är mycket att tänka på, speciellt möbler som man måste ju köpa in och det är kruxet nu. Kollat lite på Mio idag och dom har jättefina möbler, vi kollar mest på en fin soffa som passar vårt hem och en fin matta. Ska kolla lägenheten igen på torsdag med Lin och ta massa bilder samt mäta ytor så vi vet vad vi har att göra med och det blir ju enklare sen när vi väljer möbler. Fan va kul allt det här är ;D Fixa sitt egna hem men det kommer göra ont i fickan med alla kostnader förstås men dom kommer jag ändå jobba in igen förhoppningsvis.



Vill köpa tv oxå, kollade med brorsan vad för rabatt jag kan få och vi hittade en riktigt fin 42 tums plasma tv Panasonic och priset var grymt men hemligt. Ska nog vänta lite och köpa det eftersom det är inte lika viktigt som allt annat. Har ju en 32tums tv här i mitt rum som jag kan ha för tillfället ju =) Måste ju fixa Comhem i huset både tv och bredband. Det tar ju tid så jag behöver inte stressa direkt.

Nu måste jag ta hand om tvätten, CIAO!!

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0