Happy ending!

Hej hej!
Snart midnatt och det har vart en ganska lång dag med inte så mycket aktiviteter.
Jag sov ju över hos min broder och därefter var jag lite med mimmi och senare var det dags för att åka hem för det var middag och inte bara vilken middag som helst...det var tacos kväll! :D



Varannan söndag så har vi tacos kväll här hos mamma och därefter brukar vi ha typ ett slags familjemöte då vi tar upp massa problem som har hänt i huset, det gäller alla samt vad vi tycker är bra respektive dåligt med regler eller annat.

Det är fakist jätte bra och väldigt nyttigt till senare, eftersom vi är en splittrad familj och då menar jag att vi har skilda föräldrar och halvsyskon osv.

Saken är att vi måste skapa en sammanhållning och skapa något gemensamt för att återskapa till en hel familj och ingen splittring.
Kunna framföra sina åsikter om allt och hjälpa varandra.
Det har hjälpt oss alla jätte mycket och vi kan hitta massa fel hos varandra som kan leda till tårar eller dåligt beteende men det är konsekvensen.
Huvudsaken med det hela att man lär sig av sina misstag, tar åt sig vad andra tycker och accepterar sanningen.

Man utvecklas och familjen blir mer sammansatt, det blir mer balans och man lär känna varandra mycket mer.

Vi pratade i ca 3 timmar och det var rätt skönt faktist.

Det hela slutade med glass, bra avslutning och något man förtjänar efter all kamp i samtalen ;D



//M


Kommentarer
Postat av: dre

Jag åt faktiskt tacos och glass igår. Sluta härmas. Dock inget samtal efteråt, jo kanske, om bögar tror jag det handlade om. Vill inte du se Batman snart? Jag vill göra det, och jag är biosugen.

2008-08-10 @ 23:50:09
Postat av: M

haha skönt o höra =)

joooo, men jag tränar imorn..vet inte om jag hinner.

Men i veckan iaf ;D

2008-08-11 @ 02:24:50
URL: http://maamari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0