Uppdatering om helgen!!

Jahapp då var jag ju seg igen på att uppdatera men kan väl berätta att vi drog ju ut i fredags till Viper och det var fan lääängesen vi var där, rätt så spännande och se hur kvällen skulle bli men jag var nära på att vara nykter hela kvällen men efter att Lin hade övertalat mig så drack jag lite och var på lite mer festhumör. Det var jag lin sinika och Bikke faktiskt som drog ut lite ovanligt gäng men aa blandad iaf och vi hade fan kul =) Bikke hade jag inte sett på länge eller joo det var ju iförsig när vi skulle ut och fira Henke fast aa några veckor sen men annars har det känt som om vi har glidit ifrån varandra för vi brukade alltid hänga med varandra och speciellt på sommaren faktiskt men aja vi får väl se hur mkt vi kmr hinna med varandra nu...Det var rätt så kul där och det jag blev mest glad över var att Lin och Sinika kom jättebra överrens till slut för innan har det vart lite annorlunda och fel tillfällen då Lin har alltid vart arg innan och sen skulle träffa bla. Sinika så hon trodde att det var nåt fel på henne ;P haha nejmen det löste sig och ju mer hon kommer närmre mina kompisar och jag hennes så blir vårt förhållande starkare på nåt sätt känns det för det är viktigt att ens kompisar kommer överrens, extremt viktigt för annars blir det ett sånt där förhållande då man BARA är med varandra för kompisarna är emot det hela eller nåt sånt och det är ju bara trist för allas del. Lins kompisar var ju oxå där bla. Denise och hennes kille Kim och aa alla deras kompisar, kul hade vi och fest var det!!

Man lyckades inte sova så mycket för jag var ju tvungen att vakna tidigt och åka till sumpan för att möta upp Henke med bilen för vi skulle ju till Älmsta på träningslägret med mitt lag förstås. Om man ska summera det hela kort hur allt var där så hade jag kul man lärde känna varandra för jag känner inte ens hälften och vi blev mer ett lag, tränade myyycket på taktiker, uppspel och allt möjligt inför säsongens start och det funkade jävligt bra kan jag nu säga. Eftersom vi förlorade träningsmatchen mot Storvreta med hela 3-10 så lärde vi en massa och tränade på det för att vi skulle bli bättre, jag var iaf glad att göra ett mål iaf i min debut fastän det var en träningsmatch, den riktiga debuten blir ju på lördag då vi spelar DM. Nu ska jag kila ner till kiosken och mysa lite med älsklingen..HARE!!

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0