time past by...

2 matcher spelade i Storvreta cup, 4 timmars sömn och nu är det dags för efterlängtad sömn. Första matchen mötte vi Hagunda och förlora med 11-1, en aning dåligt men fyfan va vi inte spelade bra. Egentligen så är dom inte så värst bra utan dom satte sina lägen och jäävlar vilka kassor dom gjorde men vi lät dom spela som dom ville och då körde dom över oss helt enkelt. Vi tog igen det senare då vi mötte ett schweiziskt lag som hette något konstigt. Vi började bra och ledde med hela 4-1 i första har jag för mig men sen så slarvade vi mot slutet men huvudsaken var att vi VANN!! Med 6-5 så ingen stor vinst men vi var myyycket bättre än dom =) Gjorde 1 mål och en assist.

Jaaja nu är jag bara tråkig och pratar om statistik men allt går bara snabbt känns det som, julafton kändes inte direkt som julafton och snart är det nyår, nu är vi på storvreta cup som jag har vart på fleera gånger och min hjärna är typ efter med tiden eller är det kanske bara mina vilsna tankar.

Imorn möter vi ett finskt lag och vi måååste vinna över dom för att kunna gå vidare till slutspel och det roligaste är att om vi kommer till åttondelsfinal så spelas den 21.25, jäävligt sent men om vi vinner den och går till kvartsfinal så har vi match kl. 7.30 på söndag. Vill man vinna den matchen för att gå upp så tidigt?! haha nee jag bara skoja, klart att man vill vinna. Nu är det fan läggdags, ska upp sen och käka frukost med grabbarna. Delar rum med Danne och Erik, vi har det kul här ;D

Men aja jag skriver mer imorn efter matchen så får ni hålla tummarna helt enkelt.



//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0