En ren miss av herrlaget!

Hallåå! Blev ju inget inlägg igår eftersom det inte gick att gå in på blogg.se så det var lite synd men det ni kanske missade var att jag gick och kollade på DM-final i innebandy då Duvbo Herrar spelade mot Capeiro Täby som ligger 1a i högsta ligan i innebandy så det är lite status att jag spelar i just herrlaget men inte så hög status eftersom jag fick inte ens vara med, jag var fan inte ens uttagen och det har jag ingen jävla förståelse av.
Jag platsar fan där och skulle ha gjort en bättre insats än många där igår, har kapaciteten att spela som bäst när det gäller stora matcher och speciellt när det är mycket publik som det nu var oxå =)
Men dom valde sitt lag och förlorade med 3-8, vi ledde iförsig med 3-2 under andra perioden vilket även var våran bästa period och den mest underhållande...resten var ju bara tråkigt tyckte jag, kändes direkt inte som en final!

Annars går jobbet bra och träningen rullar på som fan nu!!
Kör ju nu 3ggr/veckan crosstrainer på morgonpasset så det kommer att bidra till en stor del av min deffning =)

2 gympass blev det idag:

morgonpass - 30 min crosstrainer
eftermiddagspass - bröst och triceps

Kommer att köra 5-6 styrkepass/vecka nu precis som förut och öka min styrka lite i allt ;D
Just nu blir det iaf Heroes så vi hörs imorn!!

CIAO!

//M

Kommentarer
Postat av: var ej ens på matchen

det vart 8-3 smartskalle

2009-02-11 @ 23:48:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0