impulsive buying...

Nu är jag tillbaks och det tog fan lång tid tills vi hitta en mobil till min syrra, vi var inne på ONOFF, SIBA och NETONNET eftersom mobilen fanns inte överallt, den var faktiskt slutsåld på dom flesta ställen så den verkar vara rätt så populär.
Det blev iaf inte min mobilmodell hon köpte utan det blev en Sony Ericsson T700

Rätt så snygg och den har en 3,2 mgpx kamera. Så den fick hon iaf och kosta runt 3000 kr, kommer inte ihåg direkt det exakta priset men den verkar vara bra för henne.
Annars köpte jag en sån där resehögtalare som man kan ta med lite överallt och koppla in mp3n, helt okej ljud och köpte den för 199 kr från Netonnet så det var mest ett impulsköp ;P




Nu väntar jag bara på att maten ska bli klar, är grymt jävla hungrig har ju bara käkat frukost, vill ha mat nuuuuuuuu!!

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0