Be strong!

Jäävlar vad tufft träningspass, det var nog det jobbigaste hittils faktiskt. MYYYCKET värre än förra gången det var på Sandviksspåret då vi löpte en del och körde korta intervaller osv. Vi hade rätt så likt pass idag oxå men när det är ca 30 grader ute och inga moln så blir det rätt så mycket tuffare att träna så hårt. Vi körde intervaller på direkten efter uppvärmningen och i 22 min korta intervaller, jag var riktigt nära på att spy eller svimma..nåt av dom alternativen iaf. Efter det så körde vi fys och då kör man chins, dips, situps med tyngd och pushups med tunga stockar. Efter det så var det dags för backträning och det är ju typ värst av allt när man har det som sista övning. Vi körde intensivt i 10 minuter och då fick man verkligen håll samtidigt som all vätska hade försvunnit i kroppen för jag hade bara med mig 0.5 liter vatten vilket är ingenting för ett sånt lång tufft träningspass. Ska nog ta med mig 1,5 liter vatten tills nästa gång.

Det var riktigt hårt och man blev ju lite extra brun så det kändes bra efter när man kom hem och åt fast jag käkade bara lite keso och ett äpple, finns ingen mat hemma och har ingen lust att fixa nåt. Nu ska jag iväg till Mimmi, CIAO!

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0