Festligt!

Imorn så drar jag direkt från jobbet och sen hem till Karin eftersom hon och Queenie ska ju ha studentmottagning!!!
Det blir nog säkert jävligt kul och jag hoppas att dom kommer vara lika festliga som jag var på min mottagning, bäste entrén hade jag iaf då jag kom utan t-shirt och bara bad-shorts in i dörren med en gul studentmössa och hela jag luktade alkohol av alla olika sorter och det såg verkligen ut som om jag var en uteliggare hahaha ;D Sen hälsade jag på alla snabbt, hela min släkt var ju där och massa kompisar men jag typ vinkade eller nåt har jag för mig och drog snabbt in i duschen och förberedde mig för att se snygg ut, fräsch och good to go till slutskivan men jag åt ju förstås och var halvt medveten om vad jag sa eller vad som hände hahaha älskar att ha den känslan..känns som om man är i en helt annan värld då allt är bara festligt =)


GRATTIS TJEJER!!


//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0