Ut till stan någon?!

Vaafaan jag vill ju till stan men alla är så dåliga och upptagna!! Några jobbar, några är bara allmänt sega, några har nyss vaknat och några är bara typ allmänt döda eller något...

Måste köpa en del grejer och det är ju alltid kul att kolla runt lite och nu är det faktiskt fint väder jämfört med hur veckan har vart iaf =)
Saker som står på min önskelista:

-Nya innebandyskor (kan kolla iaf)
-Nya hörlurar till min mp3
-Skor (såg ett par tygskor från H.M, skitnsnygga)


sen vet jag inte vad mer men det lär ju dyka upp något som jag vill ha eller så, får väl se! =)
Väntar bara tills nån hänger med mig till stan och det snaaart, orkar inte vara kvar här hemma!!

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0