PERFEKT FÖDELSEDAG!

Det blev en trevlig middag med familjen idag då jag även bjöd Arre och Sofie som räknas som familj tycker jag =)

Det var ju längesen jag träffade dom så vi hade lite att catcha upp och sen så har vi ju alltid roligt, speciellt när man kombinerar min och Sofies humor ;D Fick några presenter till och det var:


Presentkort för ansiktsbehandling

En tröja

Presentkort för massage

Aftershave


Brorsan skulle köpa en present senare samt Arre så jag får väl vänta på det bästa...

Senare var det ju bara att käka och vi var på min absolut favoritrestaurang Mongolia Djingis Khan och varför vi inte käkade där igår var för att buffén där kostar 168 kr och det tyckte jag var lite för dyrt om alla ska betala för det, ångrar iaf inte att vi drog till King Tan för det var jävligt gott där oxå.



Efter att ha ätit sååå jävla mycket god mat samt god tårta så var det dags för bio!!
Jag, Arre, Sofie och brorsan drog till sergel för att kolla på Friday the 13th och den var faktiskt bättre än vad jag trodde..
Det enda som var dåligt med den är att karaktären Jason som är huvudrollen och mördaren var inte sig själv som han har vart i alla andra filmer, han springer aldrig, dödar inte nån utan sin långa svärd eller vad det nu är och han var fan inte sååå jävla stor som han var i den här filmen.
Dom har gjort honom grovare, större och farligare vilket är jävligt najs men man vill ju ha den gamla klassiska Jason ;P
Annars var filmen bra faktiskt och innehöll inte massa jävla skit där folk ska överleva för det är sååå förutsägbart.



Betyg: 3/5

//M


Kommentarer
Postat av: S

Hahaha, ja vår humor äger.

Men du glömde ju min present! Bion ;) HAHA.

Tack för ikväll.

2009-03-02 @ 01:28:42
Postat av: dre

använder inte jason motorsåg? grövre heter det btw

2009-03-02 @ 16:56:04
Postat av: movemi

det bästa med fredag den 13de var ju alla tuttscener!

awsome dude!!



Jag skulle behöva en massage!

ifall presentkortet försvinner så vet du att det va jag som tog det och sprang!

HAHA!

run bitch ruuuun!

2009-03-04 @ 20:56:20
URL: http://movemi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0