Besvikelse...

Filmen var fan sämst, man förstog inte så mycket eller aa man förstog ju men ändå inte liksom...den är baserad på en riktig historia tydligen men själva historian var bara boooring och man var fan nära att somna..klart att man blev rädd när det kom massa reaktionscener då något monster poppar upp från ingenstans och musiken i bakgrunden står för underhållningen men det är ju så på alla skräckisar. Den var inte så värst bra helt enkelt och det skulle ha vart en rejäl miss om jag såg den på bio faktiskt.

Imorn så ska jag träna iaf och det blir nog en hel timme kondition faktiskt, kanske lite styrka innan men vi får väl se.

//M

Kommentarer
Postat av: Awa

Jag tyckte filmen va skitbra, orka inte gilla den..såg den på bio tom & ångrar mig inte..den va skit läskig & spännande

2009-05-21 @ 22:29:02
Postat av: dre

vafan är en reaktionscen?

2009-05-23 @ 11:57:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0