Mammas pojkar

Inga inlägg på ett tag, jaaa jag vet men jag var vart sjuk..vart bara hemma och vilat så inga nya nyheter angående jobbet mest att jag taggar som fan tills på måndag då det är en ny vecka och då jag ska fan visa mina framsteg =) Jag är bara mest stolt och glad över att min älskling har börjat söka nya jobb och på nya uppdrag så hon visar kämparglöd, alltid bra det! Kan väl oxå säga att en ny serie har fångat mitt intresse men mest för min förvirrade ironiska humor...nämligen Mammas pojkar =) Så jävla kul och se massa bimbos och vääldigt unga tjejer för såna program, det fanns ju fan med en 19åring lika gammal som mig och sen en 18 åring?!?! Vafan tänker dom med liksom, dom alla är som stora fjortisar men det är ju fan underhållning och det är alltid kul att se mesiga killar som är mamas boys när dom träffar festgalna omogna tjejer med D-kupor ;D




haha roligaste är att det finns en syrian där och hans mamma vill ju ha en som är oskuld till hennes son...då får hon leta vääääääldigt länge tills hon hittar den rätta. Men det blir kul oh se hur allt slutar och massa girlfights kommer ju på varenda avsnitt förhoppningsvis, något att skratta åt helt enkelt ;D

//M


Kommentarer
Postat av: Angelica

Hej, mitt namn var Angelica och jag driver bloggen www.angelicatjernstrom.blogg.se. Jag har precis gjort ett inlägg med 10 tips om hur man kan få bort sitt sötsug. Dagligen kring 3-tiden så blir man oftast sugen på något sött, och nu tänkte jag då tipsa er om hur ni kan motverka detta! Läs min blogg, och berätta vad du tkr :) Tack.

Ha en fortsatt trevlig fredag. Kram /Angelica

2009-10-09 @ 18:05:18
URL: http://angelicatjernstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0