Målkalas i derbyt!

Häääärligt gubbar!! Vi vann med hela 14-4 i derbyt mot Kungsängen i Div 1, viktigt och fyfan vad vi krossade dom!! Vi hade med oss 4 st från A-laget så vi hade topplaget och visade hur fint innebandy kan vara när man spelar boll och gör massa underbara passningar och fina avslut. Jag gjorde totalt 2 mål, lite klent men borde ha gjort minst 4 men aja det var starkt ändå och jag gjorde en bra insats och sen så fick jag faktiskt min allra första utvisning i Järfälla-tröjan och då räknar jag inte med när jag lirade i spiders tidigare utan denna säsong förstås. Fick utvisning för obstruktion men bara 2 min så jaa man kan väl säga grattis till mig antar jag =) Första målet var ju lite mesigt då jag bara petade in den efter att Henke att skjutit i stolpen sen via målvakten och då var bollen 20cm ifrån mållinjen så VIIIKTIGT av mig kan man ju säga ;D Andra målet var fan en av dom snyggaste ikväll då jag drog från hörnet upp och en galen dragare upp mot vänstra krysset så det var ju läckert!

Nu är det bara att tagga till nästa match på tisdag med A-laget!!!

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0