Kräftskiva på Uno-dagen var craeftig men jobbet tillkallar mig imorgon!

Då är man tillbaks igen och 4 veckor semester har nu passerat förbi...imorgon börjar jag jobbet igen och det känns skönt på ett sätt men lite läskigt ändå, har inte jobbat på skiiitlänge känns det. Kommer ha massa affärer att läggas in så jag kommer känna mig lite riiik kanske =) Bäst av allt är att dom har renoverat på arbetsplatsen och vi har nya datorer så det kommer bli jävligt najs och mycket att se fram emot. Sen så ska jag på visning efteråt med familjen och min sambolina Lin...så jag har mycket fina planer imorgon!! Ska självklart gymma innan, kommer inte kunna träna innebandy pga visningen men jag hoppas jag har hittat ''min'' lägenhet för då blir det skumpa ;D

Det har varit en riktigt bra helg med träningsmatch som vi vann borta i Nyköping samt kräftskiva igår och Gröna Lund idag.

 Gröna Lund med familjen, mamma på bilden =)


KRÄFTSKIVA MED UNO-GÄNGET!













//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0