Godaste Thaimaten hittar ni på Tjabba Thai!

Glömde faktiskt skriva ner att jag älsklingen mamma och Chrille var på restaurang i fredags och åt riktigt god Thaimat!

Restaurangen heter Tjabba Thai och ligger på Wallinsgatan 7 mitt i city, fyyyfan va gott det var =) Bästa Thaimaten jag har käkat faktiskt så det är värt att besöka. Mysig inredning samt bra priser, jag åt ''pad thai gong'' som är exakt som ''pad thai gai'' som si erfarna vet är med kyckling men skillnaden är att det jag åt var med jätteräkor.

Gai=kyckling
Gong=räka

Vi åt även en förrät som var oxå jävligt gott och intressant, nämligen en sallad som heter ''som tam'' och ni borde fan testa den, en stark sallad <3

Riktigt trevlig middag och med min bästa mamma såklart som är bara helt underbar! Jag älskar dig mamma!



//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0