Magkänslan har alltid rätt!

JULLEDIGHET!!! Skönt som fan nu när man har jobbat sina sista dagar under 2010 så man får vila lite iaf =)
Julen har varit underbar hittils och det är bara nyår kvar och sen är allt klart, tror nog att detta nyår kmr bli den bästa men så tänker man ju alltid fast magkänslan säger att 2011 kommer bli ett underbart år!

Kan väl börja med att berätta för er att jag är nu tjock hahah nee men har lite mage och mina muskler försvinner sakta men säkert =/ Kommer börja hos SATS nu i januari och jäävlar vad jag ska träna, Mr. Fitness säger jag bara och nu behöver jag inte heller oroa mig att bli fööör stor och osmidig när jag ändå inte spelar innebandy längre fast jag vill inte heller se för stor ut så det blir bra ska ni se...

Saknar träningen oerhört mycket, speciellt träningsvärken för det är då man känner att man har jobbat hårt ;D
Apropå inget så kommer vi få in vår nya soffa om några veckor så snart kommer hemmet vara mer färdigt och då blir det dags snart med en inflyttningsfest =)

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0