En gud framför målet räddade oss från förlust!

Heeeeelvette vad dåligt det gick idag! Mitt mål fanns inte där under matchen, jag skulle fan spela bra och bevisa att jag är typ bäst medan jag var helt dö, trött och sliten kändes det som. 5 timmars sömn och träning kl. 8.30 räckte nog + lite mat inför match gjorde så att jag inte var på topp som jag kände mig mentalt innan. Det bara försvann och dom var ju hemskt dåliga, vi ägde första perioden och ledde med 2-0 men dom reducerade senare till 2-1. Jag kände inte att jag bidrog såå mycket men jag krigade iaf och gjorde hyfsat bra defensivt. Fick typ 2 lägen framåt och min rygg känns typ bruten, jag blev tacklad bakifrån mot målet och dunkade in mig själv i ribban eller nåt sånt, ryggen sträcktes men det blir nog bätre =)

Annars så var det rätt så lamt av oss att inte vinna matchen när vi leder med 3-2 i över 20 minuter kändes det som, vi behövde verkligen ett mål till men var även nära vid tom kasse, dom kvitterade till 3-3 när det var 2 minuter kvar av matchen. Dom kunde lika gärna ha vunnit matchen med deras överlägsna skott på mål, 17-30 men vi hade fan en GUD framför målet, Rille räddade oss flera gånger och han var orsaken att resultatet blev ett kryss istället för förlust =)

Matchens lirare: Rickard Anderkrans


//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0