Säsongens sista match för A-laget...RULLSTOLSINNEBANDY!!!

Heeeeeeej det är lördag och ikväll ska vi ha en liten avslutning med A-laget...RULLSTOLSINNEBANDY!!!

jajamän vi ska spela mot ett proffslag som är rullstolsbundna och spelar innebandy medan vi ''amatörer'' taggar inför säsongens svåraste duell. Vet inte vad dom heter men vi ska slå dom iaf ;D
Undrar hur det kommer gå för mig och hur bra jag är på det får vi väl se.


Tänk oss ikväll så som på bilden HAHAHA!!

Efter det så ska vi dra till Karin och käka Tacos buffé MUMS!! Det kommer bli väldigt trevligt och skön avslutning men det enda som är lite surt är att vi har match imorn med juniorerna kl. 10.00 samling 8.30 i hallonbergshallen då vi möter Älvsjö i kvartsfinal så vi kan inte ha en RIKTIG avslutning kan man ju säga =/

Vi kommer med 9st från A-laget inkl. mig imorgon och jag tror nog dom oxå kommer med ett riktigt bra lag, visste fan inte att dom har ett jävligt bra A-lag asså med herrarna, dom spelar ju i div 1 och kom 4a så det är ju riktigt bra. Vi vann senast och spelade grymt bra men dom hade inte alla deras bästa lirare men vi hade inte heller våra bästa lirarare så det blir TUFFT!!

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0