Nya skor och ny häftig mössa!

Köpte skorna som var på inlägget innan, hittade inga snyggare så det blev dom iaf och ett par inlägg så dom sitter ordentligt. Sååå jävla skönt att gå i dom i det slaskiga skitvädret som var idag, känner mig så jävla häftig och KUNG!

Köpte även en jääättefin mössa och jag passar aldrig i mössa men den här blev lite speciell och värmer upp hela mitt face så det är najs. Behöver bara köpa ett par handskar och sen är jag good to go men det kan vänta tills jag hittar the one =)

Är jag inte feett schnygg eller?!


//M

Kommentarer
Postat av: Devin.NU

skit snyggt, vilken sammanträffande , jag köpte en likadan fast i rött

2010-11-09 @ 22:26:43
URL: http://devin.nu
Postat av: Anonym

Vad fint!! får jag låna det någon gång???

2010-11-10 @ 07:34:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0