Is this what y'all have been waiting for?!

Snacka om att jag tog en paus från bloggen men av ingen anledning direkt eller lathet är nog kanske det bästa förklaringen men ändå ingen ursäkt men nu är jag tillbaks igen =)

Mycket har hänt iaf sen sist men jag kommer inte ihåg direkt alla händelser så jag berättar det jag kommer ihåg iaf.

Jobbet går hur bra som helst då jag kom 3a på hela företaget förra månaden och det var liksom min första hela månad så jag är fan stolt =) placeringen menas på den som har tjänat mest så jag är på god väg och mitt mål är ju såklart att vara 1a men det kommer med tiden. Om det är några sugna duktiga hungriga säljare där ute så är det bara att kontakta mig men då ska ni vara beredda på stora utmaningar på mitt jobb.

Här hemma i Huvudsta går det skitbra med min älskling, vi klarar oss bra och trivs skitbra! Nästa månad så ska vi investera på en ny soffa, soffbord som prio 1 men vi tänker också köpa ett vitrinskåp och mediabord men det kommer säkert komma lite senare. Vill helst ha allt klart innan jul så man kanske kan ha en liten inflyttningsfest eller nåt för jag vill inte ha det innan när det är typ halvklart direkt.

Vi har fått nya behövande grejer från pappa vicki och finicia och det är bara helt jävla underbart, fick som inflyttningspresent ett stort paket som innehöll: dammsugare, popcornmaskin, toastmaskin, rostmaskin, mikro, vattenkokare och en kaffebryggare. ALLT vi behövde verkligen =)



Nu måste vi fan börja förbereda oss för vi ska åka hem till pappa och vicki för dom har bjudit oss på stor middag med typ hela släkten =)

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0