Ut med Worldclass och in med SATS!

Sorry Worldclass men jag ska byta till SATS =/

Yes det är sant faktiskt, jag har uppsägningstid kvar och kan gymma året ut på Worldclass men jag ska byta till SATS och anledningen främst är att jag kommer träna med mina arbetskamrater som kör oxå där och jag behöver en extra kick för att börja köra på riktigt igen, längesen jag var på topp och nu är jag lite halvsjuk men jag hinner annars aldrig träna eftersom innebandyn tar ju stor plats och sen så blir man rätt så sliten.

Nu när jag kommer börja på SATS som kommer att bli nästa månad har jag bestämt så kommer det bli en del ändringar på det hela. Kommer kör i Stadshagen, Sundbyberg och i Hornstull. Yes jag ska skaffa guldkortet som innebär 550kr/mån typ och att jag har tillgång till alla i hela Sverige. Dyrt är det men värt är det också tycker jag =)

Kommer fan sakna mitt gamla gym i sumpan, Wordclass är fan världsklass och jag har fan kört där i 3 år eller kanske mer...jag började när jag gick i 1an på gymnasiet och då var jag 16 år och jag tror nog att jag började i sumpan när jag var 17 aaa det var typ då så jag hade rätt. Det är så jävla bra där, inte mycket maskiner och man känner sig som hemma när man kommer dit. Bara massa stora killar och knappt några amatörer som förstör stämningen...skönt att jag har lite tid på mig att säga farväl till mitt kära gym *snyft*.



//M 


Kommentarer
Postat av: Jossi

Det är bra Sebbe, välkommen! :)

2010-10-16 @ 16:17:25
URL: http://zucchini.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0