DayWhite - tandblekning hemma!!



Nu har jag äntligen fått hem tandblekningen, det ska jag göra under dagen i 1 timme per gång. Jätte simpelt och man ska göra det i minst 5dagar, man ser ju själv när tänderna blir riktigt vita och det bästa är att man kan spara en sån där spruta som man använder till senare och kanske bleker innan nån fest eller nåt så dom blir extra vita =)

Pris:2995kr

Jag är en testkanin för er som har tänkt att skaffa och sen så har jag tagit en bild på mina tänder idag och sen så får ni en bild efter när det är klart.

//M

Kommentarer
Postat av: Anonym

shit så dyrt endå. på simplesmile.se kan man köpa för ynka 400 =D frågan e om det funkar, berätta!!!!!! :D

2010-09-19 @ 00:43:31
Postat av: Freja

Funkade blekningen bra sen eller? Vet inte vilken jag ska beställa, kollat lite på http://www.alltomtandblekning.com/ men vet inte vilken som är bäst för att bleka tänderna..

2010-10-18 @ 23:35:22
URL: http://www.alltomtandblekning.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0