Min helg i en ''kortfattad'' version! MISSA INTE!!

Najs helg! Spelade match igår mot Duvbo IK, det var träningsmatch och Järfälla brukar oftast ha problem med att möta dom sen tidigare men igår bevisade vi att det var slut med det så vi bröt Duvbo-spöket och vann med 8-2. Spelade back men det gick väl sådär för mig, slarvade en massa och passade inte så mycket boll när jag gick upp med bollen i kontring eller uppspel. Dåligt men det är bara att gå vidare och göra bättre utav saken, bevisa på nytt varför jag ska spela från start som är mitt mål såklart. Min älskling och syrran amanda var och kollade så det var skönt iaf med stöd =)

Senare mot kvällen så vart det mycket trevligare när Jocke och Emelie kom förbi och vi drack lite, planerade lite och kollade på White Chicks så det var riktigt trevligt! Skönt när man kommer så bra överrens, känns lite ensamt med vänner nu för tiden...

Idag så har jag gjort lite andra grejer...först så åkte vi till Liljeholmen för att kolla på lägenheten jag pratade om tidigare, det var jag lin mamma och Chrille. Riktigt fin lägenhet och den hade stor potential faktiskt. Skulle kunna bo där och det var väldigt mysigt område men både mamma och Chrille tror att den kommer att gå upp i pris och ett pris jag inte klarar av och dom är rätt så säkra på det, kolla området liksom men aja vi får väl se.

Efter det så åkte vi vidare till Kista där vi skulle kolla på andra lägenheten, ligger bara några minuter från centrum och den är större. Riktigt fin lägenhet och renoveringsmöjligheter som är ju positivt för då kan vi ju ha det som vi vill men det kan man ju alltid fast det är oftast lättare när man har en grund att bygga på liksom. Nejmen den gillade vi väldigt mycket men jag vill inte hoppas för mycket eftersom förhoppningar kan göra det värre om jag inte får den tex. eller annat. Så vi håller bara tummarna annars är det kanske inte ödet att vi ska bo just där men men...

Efter det så käkade vi i centrum, Chrille köpte massa kläder och även älsklingen men jag höll mig den här gången iaf *stolt* hahah I did it for the first fucking time =)

Vi ska typ lägga oss nu, känner mig fett trött så det blir skönt. Älsklingen har ju köpt en systemkamera/digital kamera, det är typ en blandning men hon är typ lyckligast i världen nu fast det var hon ju ändå innan när vi ändå har varandra =)

Ny kille på jobbet imorgon så mycket att se fram emot...byeeee!!

//M

Kommentarer
Postat av: Finicia

bra jobbat sebbe&Lin

jag håller tummen upp för Kista

kram

Tony

2010-09-06 @ 00:55:08
URL: http://nicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0