2011 kommer bli ett riktigt bra år!

Kan ni fatta, det är 2011!! ;D Detta år kommer att rocka fett och mycket spännande saker kommer att hända. Det som jag redan vet om som jag ser riktigt fram emot är först och främst inredningen i hemmet, soffan kommer nu i Januari dom sa i mitten men jag måste ringa och kolla läget. Sen så har vi kollat idag i stan efter en snygg matta och soffbord, det gick skitbra och vi hittade faktiskt något skitbra hos BoConcept. Lägenheten kommer bli för det mesta klar iår och nu i vår tillomed hoppas jag på. Sen så har vi kommit på en bra lösning över våran sovalkov som kommer att tas upp senare här på bloggen så det är mycket att se fram emot =)



Vi ska till Thailand över julen och nyår som är bestämt och jag ska börja med min deff redan nu för jag är som sagt ur form och måste tillbaks igen. Kommer redan från imorgon börja dra ner mycket på kolhydrater och onödigt fett som kommer göra en stor skillnad och nu nästa vecka så kommer jag skaffa SATS-kort så träningen börjar snart igen på fullt ös! Imorgon är det jobb igen så det blir kul och komma tillbaks i den nya fina lokalen.

Jag kommer börja sen med en träningsdagbok på bloggen så fort jag är igång ordentligt och även lite tips på kost och massa annat roligt. 2011 kommer bli ett riktigt bra år känner jag redan nu, jag och älsklingen har mycket planer så det känns skitbra faktiskt! Jag ser redan fram tills vi köper en större lägenhet som kommer bli säkert om några år.

Mycket att tänka på men det mesta är ju positivt och man blir bara glad utav att tänka på dom banorna så jag är lycklig! ;D


//M 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0